Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk digambarkan

SILA SCROLL TERUS KE BAWAH UNTUK MENONTON VIDEONYA JIKA ANDA TIADA MASA UNTUK MEMBACA

Paparan dalam video kali ini agak menyeramkan.Tidak dapat dpastikan di mana kejadian pelik ini berlaku.Namun tidak kira di mana ia berlaku, persoalannya apa yang sebenarnya terjadi.

Kelihatan seorang budak kecil dalam lingkungan umur 2-4 tahun yang ditinggalkan bermain sendirian di dalam bilik. Budak itu sedang meniarap di atas lantai di tepi sebuah katil sambil kelihatanya seperti menyanyi-nyanyi.

Di dalam bilik itu terdapat CCTV yang dipasang ibu bapanya untuk memantau pergerakan anaknya itu.

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Namun sedang asyik bermain sendirian,tidak semena-mena tiba-tiba ternampak satu huluran tangan hitam yang berkuku panjang keluar perlahan dari bawah katil di tepinya dan menarik kanak kanak itu dengan rakus dan kasar masuk ke bawah katil.

Tidak mungkin ada ibu bapa yang mahu berguarau dengan anak kecilnya dengan sebegitu kasar.Perkara itu agak mustahil.Justeru, apa sebenarnya yang terjadi dan siapakah pemilik tangan hitam berkuku panjang itu?

Persoalan itu masih belum dapat dijelaskan sehingga kini.Malah ibu bapa kanak kanak itu juga masih kebingungan mencari jawapanya.Ini membuatkan mereka merasa takut dan risau untuk meningglkan anak mereka sendirian lagi walau pun untuk seketika.

Walau apa pun pandangan kita, kita perlu akui bahawa jin dan syaitan itu benar-benar wujud.Tapi yang lebih berkuasa sudah tentu Allah Yang Maha Esa.Wallahualam.

Sumber

Video Aksi Penebar Roti Canai Yang Kelakar Bikin Netizen Terhibur.

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Makan roti canai adalah perkara biasa bagi penduduk Malaysia. Penebar roti canai memainkan peranan yang penting untuk menjadikan roti canai lebih empuk dan sedap di makan.

Baru- baru ini tular satu video penebar roti canai yang mahir dengan aksinya menebar roti canai sampai terbang ke arah muka seorang pelangan wanita. Respon wanita tersebut apabila roti canai turun dari langit secara tiba-tiba buat netizen geli hati.
VIDEO :

Komen-komen menarik dari netizen apabila melihat video tersebut. Kebanyakkan netizen melihat video itu merasakan sangat kelakar.

Roti btol2 fly ni…

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Makcik takyah pakai sunblock dah…

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Kalau kena kat muka kau apa kau rasa..

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : Berita Steady

Uishh Suara budak sekolah rendah ni POWER bro! Begegas semua orang berlari nak tengok,Putus terpaksa

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Suara mantap!! Budak yang hanya tahap sekolah rendah tapi dapat nyanyi lagu sampai cam ni. Suara memang betul-betul power. Walaupun ada seketika lupa lyrik dia, tapi masih dapat menarik perhatian banyak orang datang tengok budak ni menyanyi.

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Budak ni nyanyi lagu putus terpaksa. Gaya budak ni menyanyi buat semua orang terharu jer. Dah terang-terang budak ni ada bakat yang sangat tinggit dalam pernyanyian.

Menurut komen-komen netizen, budak ini bernama Iskandar, anak kepada uchop bukan sekadar rupa sahaja. Banyak orang dengan cara dia nyanyi memang berdiri bulu roma.

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Kalau budak ni menyertai program cari bakat yang dianjurkan kat rancangan TV, pasti akan menarik perhatian banyak orang lihat budak ni nyanyi. Pihak yang mengadakan program cari bakat, memang nak cari budak-budak yang ada bakat cam ni. Kalau lah betul-betul ada syarikat jumpa budak ni, pasti akan beri peluang kepada budak ni menyertai banyak pertandingan untuk memberi lebih banyak orang lihat bakat yang ada pada budak ni.

 

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Jadi seorang artis masih kecik pun mungkin akan jadi jugak. Kan ada artis-artis sudah mula buat persembahan kat luar bila mereka masih kecik lagi. Jom dengarlah budak-budak ni nyanyi lagi yang dapat buat bulu roma anda berdiri. Jangan lupa share ya.
Sila tonton video:

SUMBER

Pada Awalnya Empat Kanak2 Ini Diejek Dan Dipersendakan Sebab Menyanyikan Lagu Inggeris, Siapa Sangka Video Mereka Berhasil Mendapat 1 Jutaan Penonton! Fuhh, Semua Orang terkejut

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Empat bersaudara ini berasal dari Pokhara, Nepal. Sangat tertarik dan berdedikasi pada musik, mereka menampilkan musik mereka di YouTube sejak awal tahun 2016. Dalam video ini, kalian dapat melihat empat bersaudara ini membawakan lagu ‘ Let Her Go ‘ dalam versi mereka sendiri yang lucu. Tentunya kalian akan terhibur.

Mereka menyebut diri mereka Four Brothers, yaitu nama grup mereka, dan menghibur banyak orang dengan menyanyikan lagunya Passenger ‘Let Her Go’ yang sudah sangat populer.

Mereka menjadi terkenal melalui akun YouTube mereka, mereka mengunggah beberapa video yang telah menarik perhatian banyak pengguna Internet.

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Meskipun mereka telah meningkat dewasa, mereka masih dapat dilihat di jejaring sosial YouTube mereka yang berlatih dengan rajin untuk meningkatkan kemampuan mereka dengan lebih banyak persiapan dalam profesinya sebagai musisi. Mereka hebat!

Awalnya mereka tampak agak malu dan menunggu waktu yang tepat untuk memulai lagu, tetapi ketika mereka mulai, mereka melakukannya dengan sangat baik. Mereka juga memiliki akun Instagram, four_brothers_nepal.

Suara drum, gitar listrik, dan suara penyanyi membuat kombinasi yang luar biasa dan telah mendapatkan satu jutaan penonton di YouTube.

Sumber : Erabaru

DATUK VIDA MINTA AISHAH MEMULANGKAN SEMULA RANTAI DAN AKAN GANTI DENGAN HADIAH YANG LUAR BIASA. RUPANYA HADIAH INI YANG DICARI2 SELAMA INI OLEH AISHAH

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Video sekadar hiasan

Bukan palsu! Pulangkan dan Aishah akan dapat hadiah ganti luar biasa, dicari-cari selama ini – Vida

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

PETALING JAYA: Pengasas produk kecantikan Qu Puteh, Datuk Seri Dr Hasmiza Othman menafikan dakwaan seutas rantai bernilai RM80,000 yang diberikan kepada Juara Gegar Vaganza musim keempat, Aishah adalah palsu.

Sebaliknya usahawan kosmetik itu berkata, barang kemas tersebut diperbuat daripada emas putih bertatahkan batu permata yang dibeli di luar negara kira-kira empat tahun lalu.

“Ada orang cakap batu sintetiklah… orang kata palsulah tapi hakikatnya ia bukan rantai palsu. Ia adalah rantai emas putih dan batu permatanya adalah daripada gred tertentu.

“Saya beli rantai tu dekat Hong Kong empat tahun lalu. Ia amat berharga di mata saya,” katanya ketika dihubungi mStar Online.

Hasmiza atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida (DSV) turut meminta Aishah supaya memulangkan semula rantai tersebut dan akan memberikan sesuatu yang ‘luar biasa’ kepadanya.

“Saya akan adakan pertemuan dengan Aishah dalam masa terdekat. Kita duduk bersama-sama untuk menerima penyerahan kembali rantai itu dengan hati yang sangat gembira.

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

“Pulangkan kepada saya, tidak mengapa. Saya akan gantikan rantai itu dengan satu benda yang sangat luar biasa iaitu Lavida Coin. Lepas itu barulah dia akan kata inilah rupa-rupanya yang saya cari selama ini,” katanya.

Mengulas mengenai rantai tersebut, Vida berkata beliau amat gembira kerana bakal mendapat semula barang kemas kesayangannya itu.

“Demi Allah, sebenarnya masa saya bagi rantai itu saya menangis sebab ia barang kemas kesayangan saya. Saya sangat gembira dapat terima semula rantai itu.

“Walaupun tiada nilai di mata Aisyah tapi ia amat berharga pada saya. Saya suka reka bentuk dan segalanya tentang rantai itu dan saya akan pakainya dengan bangga selepas ini,” kata usahawan kelahiran Machang, Kelantan itu.

Beliau turut menjelaskan rantai tersebut sebenarnya dibeli pada harga RM40,000 tetapi mendakwa nilainya meningkat dua kali ganda mengikut harga pasaran jualan.

“Saya beli harga modal RM40,000 tapi setelah mark up harganya mencecah RM80,000. Kalau dah diskaun dapatlah RM50,000, biasalah adat orang berniaga,” katanya.

Terdahulu, Aishah, 53, mendedahkan rantai hadiah bonus tajaan Vida tidak bernilai dan bukan berlian asli.

Malah penyanyi lagu Janji Manismu itu turut memberitahu dia berasa terkilan apabila sehingga kini masih belum menerima lot tanah yang dijanjikan.

sumber; mstar

**Video diatas sekadar hiasan

Bukan Sekali Tetapi Dua Kali Aishah Bawa Hadiah Datok Seri Vida Untuk Periksa Dan Ini Jawapan Tauke Emas

JUARA Gegar Vaganza musim keempat (GV4) Aishah meminta penaja program hiburan bersikap jujur dan tidak menipu mengenai hadiah yang ditawarkan kepada pemenang.

Menurut Aishah, 53, dia terkilan apabila mengetahui rantai berlian bernilai RM80,000 yang merupakan hadiah bonus tajaan daripada Datuk Seri Vida adalah tidak bernilai dan bukan berlian asli.

“Mulanya saya pergi kedai barangan kemas untuk ubah suai rantai tersebut kerana ia terlalu besar untuk dipakai setiap hari, tapi mengejutkan apabila pemeriksaan mendapati ia bukan asli.

“Dua kali ‘tauke’ kedai itu check, ingatkan mesin berlian itu rosak tapi apabila letak cincin (berlian asli) berbunyi pula, saya terkilan dan tertanya adakah kerana ini hadiah tambahan bermakna penaja tak boleh memberi jaminan ia tulen.

“Kalau penaja kata hadiah itu plastik atau kayu sekalipun saya terima, tapi jangan tipu,” katanya menerusi siaran langsung di laman Instagramnya pada Isnin.

Terdapat satu alat mengukur ketulenan berlian terdapat di kedai-kedai emas dengan cara menyentuh barang kemas terbabit pada mesin berkenaan yang akan mengeluarkan bunyi jika berlian itu asli.

Bagaimanapun, usaha mStar Online mendapatkan jawapan Datuk Seri Vida gagal kerana panggilan tidak dijawab.

Gambar alat pemeriksaan ketulenan berlian. Imej google / pricena.

Pada Sabtu lalu penyanyi lagu Janji Manismu ini mendedahkan mengenai ketulenan barangan kemas tersebut selain masih belum menerima hadiah sebidang tanah lot banglo selepas hampir setahun menjuarai GV4.

Disebabkan perkongsiannya di laman sosial, Aishah menerima kritikan dan kecaman netizen yang berasakan dia tidak bersyukur dengan pemberian tersebut.

“Tentang hadiah tanah lot itu, ada netizen yang marah kata kita tak bersyukur dan tak tahu bersabar tapi hakikatnya mereka tak beri tarikh sebenar dan asyik tangguh sahaja… nak suruh tunggu tanah kubur agaknya!

Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Aishah bersama penaja GV4, Vida (dua dari kanan).

“Saya tahu apabila berkongsi mengenai hal ini orang akan kutuk, tapi saya bersuara kerana ini hak kita. Saya harap pihak berkenaan bertanggungjawab dan mungkin kerajaan boleh amik perhatian,” ujarnya.

Sementara itu, Aishah berkata, dia tidak terfikir untuk mengambil tindakan undang-undang kerana memakan masa yang panjang dan mahu ia diselesaikan dengan cara yang lebih berhemah.

“Kalau pihak penaja ada masalah, boleh jumpa untuk minta maaf dan beritahu apa sebenarnya yang berlaku, mulanya kata tanah di Johor Bahru tapi lepas ditanya tukar di Selangor pula.

“Kami disuruh bersabar hampir setahun dan sudah melalui pelbagai saluran sepatutnya tapi tak ada tindakan, saya harap ada jalan penyelesaian terbaik,” katanya.

Selain Aishah selaku juara, pemenang tempat kedua iaitu Liza Hanim dan ketiga iaitu Lan Solo turut dijanjikan tanah lot berkenaan dan kesemua mereka tidak menerima hadiah dijanjikan itu.

SUMBER : MSTAR ONLINE via buletinnetizen.com

Mesin untuk periksa berlian tulen atau palsu

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *