Gadis Ini Buat Perkara Ini Di Khalayak Orang Ramai, CCTV Pula Rakam Semua Sekali Memang Memalukan

Jika anda mengambil sesuatu yang bukan milik anda dan terjebak, banyak orang meletakkan stereotaip ke arah anda. Baik sekali seorang pencuri sentiasa pencuri adalah satu contoh.

Anda tidak mahu dikenali adalah pencuri atau seseorang yang tidak boleh anda tinggalkan kerana sesuatu akan hilang ketika dia pergi. Atau apabila sesuatu hilang, kerana anda mempunyai rekod, siapa yang anda fikir orang akan mengesyaki? Ini adalah akibat semula jadi untuk mencuri.

Sebelum anda mencuri berfikir tentang apa yang akan atau boleh berlaku dari ini. Bagaimana ia akan berakhir, apakah akibatnya, bagaimana ia akan berakhir. Semua ini adalah kebiasaan yang baik untuk difikirkan.

Fikirkan masa depan anda akan menjadi lebih mudah dan menyelamatkan anda banyak masalah. Ambil yang kedua untuk memainkannya dan fikirkan bagaimana keputusan akan menjadi sebaik sahaja anda ditangkap.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat dan pandangan semata-mata. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Gadis ini buat perkara cam ni di khalayak orang ramai.. Tak Malu Ke?? CCTV sudah rakam SEMUA Dah!! Saksikan
Sila tonton video:

Hahaha.. Lucu gilerr Reaksi awek-awek jepun pertama kali makan durian..

Reaksi mereka memang mantap!! haha.. lucu giler tengok awek-awek jepun pertama kali makan durian.

Bukan semua negara ada durian sebenarnya. Banyak orang kat luar tidak pernah lihat atau pun dengar nama durian. Kalau cakap dengan mereka apa tu durian, mereka akan rasa sangat binggung,

Hahaha.. Lucu gilerr Reaksi awek-awek jepun pertama kali makan durian..

..

Hahaha.. Lucu gilerr Reaksi awek-awek jepun pertama kali makan durian..

tak tahu apa benda tu. Buat pertama kali tunjukkan buah durian kat depan mereka, mereka akan rasa terkejut tengok ada banyak duri kat luar durian tu. Ayat pertama yang mereka cakap pasti ialah “Benda ni boleh makan ke”?

Sama dengan reaksi yang awek-awek jepun dalam video ni. Bila durian telah dipotong dan tunjukkan isinya kepada awek-awek jepun tu, mereka rasa agak jijik terhadap isi durian ni.

Mereka cuba hidup apa bau durian ni. Bila hidup muka mereka ubah dah.. haha.. Pasti mereka cakap dalam hati mereka: Apa bau ni?Kenapa busuk sangat bau durian?

Hahaha.. Lucu gilerr Reaksi awek-awek jepun pertama kali makan durian..

Mereka cuba makan durian ini tengok apa rasa durian, ada yang cakap tidak sedap tapi ada yang cakap sedap. Ada yang suka tapi ada juga yang tak suka. Kegemaran setiap orang tidak sama.

Hahaha.. Lucu gilerr Reaksi awek-awek jepun pertama kali makan durian..

Durian ialah raja buah-buahan kat negara kita. Ia bukan sentiasa ada sepanjang tahun, ada masa tertentu saja durian ni akan tumbuh. Jom sama-sama lihat reaksi awek-awek jepun makan durian.

Sumber http://www.blogterkini.pw

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *