DIKECAM OLEH NETIZEN GARA2 UPLOAD VIDEO INI, NINA ISKANDAR DIEJEK ‘KURANG CERDIK’

Pelakon Nina Iskandar, 27, berkongsi sebuah video yang telah mengundang kecaman netizen di akaun Instagram (IG) miliknya.

Semuanya gara-gara watak Sofea dalam drama bersiri Cinta Bukan Kristal.

Rata-rata peminat mengecam Sofea kerana menghilangkan diri lalu meninggalkan anak-anak bersama suaminya.

“@mawarcta: Jenis ni pun mmg tak layak jadi ibu. Ibu yang bertanggungjawab akan melindungi anak anak walaupun apapun cara. Inilah ibu yang bodoh zaman sekarang. Yang mangsa adalah anak-anak. Kalau aku pun akan cari isteri lain.”

“@fvirrrrry: Baliklaaaa sofea. Sakit hati tengok si Aryana tu buat dekat anak-anak gituu.. erghhh.”

“@oncuzaidan: Ni pun satu asyik nak lari rumah je.”

“@watybaha: Sofea oh sofea..Sampai bila awak nak menghilangkan diri?Sedarkah awak bahawa anak-anak awak sangat rindukan awak dan terseksa dek perilaku perempuan tu? Jangan nanti awak yang menyesal takde penghujung. Waktu tu awak lari ke mana pun takde siapa yang akan rindukan awak lagi.”

Nina membawa watak seorang isteri kepada Sharnaaz Ahmad.

Walaupun Nina mengetahui suaminya mempunyai teman wanita lakonan Ayda Jebat, namun dia hanya mendiamkan diri tanpa mengambil tindakan.

Baru-baru ini pelakon Ayda Jebat turut sama menerima kutukan netizen akibat lakonannya dalam drama itu.

Pelakon Nina Iskandar, 27, berkongsi sebuah video yang telah mengundang kecaman netizen di akaun Instagram (IG) miliknya.

Semuanya gara-gara watak Sofea dalam drama bersiri Cinta Bukan Kristal.

Rata-rata peminat mengecam Sofea kerana menghilangkan diri lalu meninggalkan anak-anak bersama suaminya.

“@mawarcta: Jenis ni pun mmg tak layak jadi ibu. Ibu yang bertanggungjawab akan melindungi anak anak walaupun apapun cara. Inilah ibu yang bodoh zaman sekarang. Yang mangsa adalah anak-anak. Kalau aku pun akan cari isteri lain.”

“@fvirrrrry: Baliklaaaa sofea. Sakit hati tengok si Aryana tu buat dekat anak-anak gituu.. erghhh.”

“@oncuzaidan: Ni pun satu asyik nak lari rumah je.”

“@watybaha: Sofea oh sofea..Sampai bila awak nak menghilangkan diri?Sedarkah awak bahawa anak-anak awak sangat rindukan awak dan terseksa dek perilaku perempuan tu? Jangan nanti awak yang menyesal takde penghujung. Waktu tu awak lari ke mana pun takde siapa yang akan rindukan awak lagi.”

Nina membawa watak seorang isteri kepada Sharnaaz Ahmad.

Walaupun Nina mengetahui suaminya mempunyai teman wanita lakonan Ayda Jebat, namun dia hanya mendiamkan diri tanpa mengambil tindakan.

Baru-baru ini pelakon Ayda Jebat turut sama menerima kutukan netizen akibat lakonannya dalam drama itu.

 

Sumber: Gempakw

Sudah 5 Tahun Kahwin Tapi Belum Ada Anak, Ini Komen panas Jue Aziz


Pelakon Jue Aziz tidak terkilan apabila usahanya untuk mendapatkan zuriat sendiri tidak membuahkan hasil.

Kata Jue atau nama sebenarnya Zuliana Abdul Aziz, 35, dia menyerahkan segala perancangan tentang rezeki kepada Allah.

“Kehidupan peribadi bersama keluarga Alhamdulillah. Banyak cara saya sudah cuba untuk mendapatkan zuria tetapi belum sampai masanya lagi.

Related image

“Kalau dulu saya beriya-iya usaha untuk mendapatkan anak tetapi sampai satu tahap saya relaks dahulu.

“Sebab saya percaya perancangan Allah, mungkin belum sampai masanya lagi. Kalau ada rezeki, adalah. Berserah saja,” katanya kepada Gempak.

Jue yang ditemui pada Malam Together-Gether Hantu Kak Limah di Berjaya Times Square Hotel baru-baru ini memberitahu dia telah membuat pemeriksaan kesihatan dan kesuburan sebelum ini.

“Setakat ini saya tiada masalah untuk hamil.

“Mungkin kerana tekanan kerja dan bisnes memandangkan semuanya saya usahakan sendiri,” tambahnya.

Image result for jue aziz

Jue berkahwin dengan pemuzik dari Indonesia, Bayu Pramana Putra Achmad Daniel Thandian pada 9 Mac 2014.

Dalam perkembangan lain Jue bakal membintangi filem amal berdialek Kelantan berjudul Meigho.

sumber: theexpressviral</

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *